Preskočiť na obsah
Šipka Šipka
Slovensko EUR Šipka

Pravidlá internetového obchodu

Pravidlá internetového obchodu z 02.07.2025.
Číslo licencie pridelené spoločnosťou Kreator Legal Geek: 4447f4fe-e6f5-4da6-8bea-bf05f2d98f93 .

Obchodné podmienky internetového obchodu ZENET

ktoré okrem iného špecifikujú pravidlá pre uzatváranie zmlúv prostredníctvom Obchodu a obsahujú najdôležitejšie informácie o Predávajúcom, Obchode a právach Spotrebiteľa



OBSAH
§ 1 Definície
§ 2 Kontakt s predajcom
§ 3 Technické požiadavky
§ 4 Nakupovanie v obchode
§ 5 Platby
§ 6 Vybavenie objednávky
§ 7 Právo na odstúpenie od zmluvy
§ 8 Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
§ 9 Sťažnosti
§ 10 Osobné údaje
§ 11 Vyhlásenia o vylúčení zodpovednosti
Dodatok č. 1: Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

§ 1 DEFINÍCIE

Pracovné dni – dni od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov v Poľsku.
Občiansky zákonník – poľský zákon z 23. apríla 1964, Občiansky zákonník.
Spotrebiteľ – Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, nakupujúcou v Obchode alebo podnikajúcou kroky na uskutočnenie nákupu bez priamej súvislosti s jej obchodnou alebo profesionálnou činnosťou.
Účet – digitálna služba upravená samostatnými predpismi v zmysle Zákona o právach spotrebiteľov, vďaka ktorej môže Kupujúci bezplatne využívať ďalšie funkcie v Obchode.
Kupujúci – akákoľvek osoba, ktorá nakupuje v Obchode alebo podniká kroky na uskutočnenie nákupu.
Privilegovaný kupujúci – spotrebiteľ alebo privilegovaný podnikateľ.
Privilegovaný podnikateľ – Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou a ktorý uzatvára alebo má v úmysle uzavrieť s Predávajúcim zmluvu na základe Predpisov, ktorá priamo súvisí s jeho podnikateľskou činnosťou, ale nemá pre neho profesionálny charakter.
Predpisy – tieto predpisy.
Obchod – internetový obchod ZENET prevádzkovaný Predávajúcim na adrese https://zenet-shop.pl/.
Predávajúci – podnikatelia zapísaní v Centrálnom registri a informáciách o hospodárskej činnosti, ktoré vedie minister zodpovedný za hospodárske záležitosti a ktorý spravuje Centrálny register a informácie o hospodárskej činnosti:
  1. VIKTORIA BULAT, IČO 7011228070, IČO 529950982, podnikateľka pôsobiaca pod menom ZENET - partnerka v registrovanom partnerstve
  2. HANNA TKACHENKO, IČO 7011228070, IČO 529950982, podnikateľka pôsobiaca pod názvom ZENET - partnerka v registrovanom partnerstve
vykonávajúca podnikateľskú činnosť v rámci registrovaného partnerstva pod názvom ZENET sp. z o. o. so sídlom na adrese ul. BOLESŁAWA PRUSA 2, VARŠAVA, 00-493, IČO 7011228070, IČO 529950982.
Zákon o právach spotrebiteľov – poľský zákon z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov.

§ 2 KONTAKT S PREDÁVAJÚCIM

  1. Poštová adresa: ul. BOLESŁAWA PRUSA 2, VARŠAVA, 00-493
  2. E-mailová adresa: info@zenet-shop.pl
  3. Telefón: +48794968766
  4. Cena telefonického hovoru alebo prenosu dát uskutočneného Kupujúcim sa určuje podľa základnej tarify telekomunikačného operátora alebo poskytovateľa internetových služieb, ktorého Kupujúci používa. Predávajúci berie na vedomie, že cena medzinárodného hovoru alebo medzinárodného prenosu dát môže byť vyššia ako cena domáceho hovoru alebo prenosu v závislosti od tarify prijatej telekomunikačným operátorom alebo poskytovateľom internetových služieb, ktorého Kupujúci používa.

§ 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY

  1. Pre správne fungovanie obchodu potrebujete:
    • zariadenie s prístupom na internet
    • webový prehliadač, ktorý podporuje JavaScript a súbory cookie.
  2. Na zadanie objednávky v Obchode je okrem požiadaviek uvedených v odseku 1 potrebný aj aktívny e-mailový účet.

§ 4 NÁKUP V PREDAJNI

  1. Ceny produktov zobrazené v Obchode sú celkové ceny za produkt.
  2. Predávajúci upozorňuje, že celková cena objednávky pozostáva z ceny produktu uvedenej v Obchode a prípadne z nákladov na doručenie tovaru.
  3. Produkt, ktorý si vyberiete na zakúpenie, by mal byť pridaný do košíka v Obchode.
  4. Následne si Kupujúci vyberie spôsob doručenia tovaru a spôsob platby za objednávku z možností dostupných v Obchode a poskytne údaje potrebné na dokončenie zadanej objednávky.
  5. Objednávka je zadaná potvrdením jej obsahu a súhlasom s Obchodnými podmienkami Kupujúcim.
  6. Zadanie objednávky sa rovná uzavretiu zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim.
  7. Ak chcete nakupovať v Obchode, musíte sa v Obchode zaregistrovať, t. j. vytvoriť si tam Účet.

§ 5 PLATBY

  1. V obchode sú k dispozícii nasledujúce spôsoby platby:
    1. platobnou kartou:
      • Vízum
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • Elektronická karta MasterCard
      • Maestro
    2. prostredníctvom platobnej platformy:
      • PayPal
  2. Ak sa Kupujúci rozhodne platiť vopred, musí byť objednávka uhradená do 2 pracovných dní od zadania objednávky.
  3. Nákupom v Obchode Kupujúci súhlasí s používaním elektronických faktúr Predávajúcim. Kupujúci má právo tento súhlas odvolať.

§ 6 PLNENIE OBJEDNÁVKY

  1. Doba spracovania objednávky je 2 pracovné dni.
  2. Ak sa Kupujúci rozhodol platiť za objednávku vopred, Predávajúci začne spracovávať objednávku po jej zaplatení.
  3. Krajiny, v ktorých sa doručenie uskutočňuje:
    • Poľsko
    • Nemecko
  4. V obchode sú k dispozícii nasledujúce spôsoby doručenia:
    1. prostredníctvom kuriérskej spoločnosti na adresu uvedenú Kupujúcim;
    2. prostredníctvom Poľskej pošty;
    3. do balíkových schránkov InPost.

§ 7 PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. Privilegovaný kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s Predávajúcim prostredníctvom Obchodu v súlade s § 8 Obchodných predpisov do 14 dní bez udania dôvodu.
  2. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa:
    1. kedy privilegovaný kupujúci nadobudol vlastníctvo tovaru alebo kedy tretia strana iná ako dopravca a určená privilegovaným kupujúcim nadobudla vlastníctvo tovaru;
    2. kedy privilegovaný kupujúci prevzal posledný tovar, dávku alebo časť, alebo kedy tretia strana, iná ako dopravca a určená privilegovaným kupujúcim, prevzala posledný tovar, dávku alebo časť v prípade zmluvy zaväzujúcej prevod vlastníctva niekoľkých tovarov, ktoré sú dodávané samostatne, v dávkach alebo po častiach.
  3. Aby si privilegovaný kupujúci mohol uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, musí o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy informovať predávajúceho jednoznačným vyhlásením (napr. listom zaslaným poštou alebo e-mailom) s použitím údajov uvedených v § 2 Obchodných predpisov.
  4. Privilegovaný kupujúci môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy uvedený na konci predpisov, nie je to však povinné.
  5. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy postačuje, aby privilegovaný kupujúci zaslal informáciu o uplatnení svojho práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie.

    Účinky odstúpenia od zmluvy
  6. V prípade odstúpenia od uzavretej zmluvy vráti Predávajúci Zvýhodnenému kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na dodanie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z voľby Zvýhodneného kupujúceho iného spôsobu doručenia, ako je najlacnejší štandardný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim), a to bezodkladne a v žiadnom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy bol Predávajúci informovaný o rozhodnutí Zvýhodneného kupujúceho uplatniť si právo na odstúpenie od zmluvy.
  7. Predávajúci vráti platbu rovnakými spôsobmi platby, aké použil Privilegovaný kupujúci pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa Privilegovaný kupujúci nedohodne na inom riešení; v žiadnom prípade Privilegovanému kupujúcemu nevzniknú žiadne poplatky v súvislosti s týmto vrátením platby.
  8. Ak Predávajúci neponúkol, že si tovar od Privilegovaného kupujúceho vyzdvihne sám, môže vrátenie peňazí zadržať, kým tovar nedostane alebo kým mu nebude predložený dôkaz o jeho vrátení, podľa toho, čo nastane skôr.
  9. Predávajúci žiada, aby bol tovar vrátený na nasledujúcu adresu: ul. BOLESŁAWA PRUSA 2, WARSZAWA, 00-493 bezodkladne a v žiadnom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy Zvýhodnený kupujúci informoval Predávajúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Lehota sa považuje za dodržanú, ak Zvýhodnený kupujúci odošle tovar späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
  10. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša privilegovaný kupujúci.
  11. Privilegovaný kupujúci zodpovedá len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru vyplývajúce z jeho použitia iným spôsobom, ako je potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
  12. Ak tovar z dôvodu jeho povahy nie je možné vrátiť štandardnou poštou, bude preferovaný kupujúci zodpovedný aj za priame náklady na vrátenie tovaru. O odhadovanej výške týchto nákladov bude preferovaný kupujúci informovaný predávajúcim v popise produktu v Obchode alebo pri zadávaní objednávky.
  13. Ak bude potrebné vrátiť finančné prostriedky za transakciu uskutočnenú privilegovaným kupujúcim platobnou kartou, predávajúci vykoná vrátenie peňazí na bankový účet priradený k tejto platobnej karte.

§ 8 VÝNIMKY Z PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku uvedené v § 7 Nariadení sa neuplatňuje na zmluvu:
    1. v ktorých je predmetom ustanovenia neprefabrikovaný tovar vyrobený podľa špecifikácií privilegovaného kupujúceho alebo slúžiaci na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
    2. ak je predmetom služby tovar, ktorý sa rýchlo kazí alebo má krátku trvanlivosť;
    3. v ktorom je predmetom ustanovenia tovar dodaný v zapečatenom obale, ktorý nemožno vrátiť po otvorení obalu z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, ak bol obal otvorený po dodaní;
    4. ak predmetom ustanovenia je tovar, ktorý je vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne spojený s inými vecami;
    5. ak sú predmetom ustanovenia zvukové alebo obrazové nahrávky alebo počítačové programy dodané v zapečatenom obale, ak bol obal otvorený po dodaní;
    6. na dodávku novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou predplatných zmlúv;
    7. pri ktorých cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, nad ktorými Predávajúci nemá žiadnu kontrolu a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

§ 9 REKLAMÁCIE

I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

  1. Predávajúci zodpovedá Oprávnenému kupujúcemu za súlad plnenia so zmluvou v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami Zákona o právach spotrebiteľov.
  2. Predávajúci žiada, aby boli sťažnosti (vrátane sťažností týkajúcich sa prevádzky Obchodu) zasielané na poštovú alebo e-mailovú adresu uvedenú v § 2 Obchodných predpisov.
  3. Ak bola na produkt poskytnutá záruka, informácie o nej a jej podmienkach sú k dispozícii v Obchode.
  4. Predávajúci odpovie na reklamáciu do 14 dní od jej doručenia.

II. PRIVILEGOVANÍ KUPUJÚCI

  1. Tovar
    1. V prípade nesúladu tovaru so zmluvou môže privilegovaný kupujúci uplatniť práva uvedené v kapitole 5a zákona o právach spotrebiteľov.
    2. Predávajúci zodpovedá za akýkoľvek nesúlad tovaru so zmluvou, ktorý existuje v čase dodania a zistí sa do dvoch rokov od tohto dátumu, pokiaľ nie je dátum spotreby tovaru určený predávajúcim, jeho právnymi predchodcami alebo osobami konajúcimi v ich mene dlhší.
    3. V súlade s ustanoveniami Zákona o právach spotrebiteľov môže privilegovaný kupujúci v prípade neplnenia zmluvy požadovať:
      1. výmena tovaru,
      2. oprava tovaru.
    4. Okrem toho môže privilegovaný kupujúci predložiť vyhlásenie o:
      1. zníženie ceny,
      2. odstúpenie od zmluvy
      v situácii, keď:
      • Predávajúci odmietol uviesť tovar do súladu so zmluvou v súlade s článkom 43d odsekom 2 zákona o právach spotrebiteľov;
      • Predávajúci neuviedol tovar do súladu so zmluvou v súlade s článkom 43d odsekmi 4 – 6 zákona o právach spotrebiteľov;
      • nesúlad tovaru so zmluvou pretrváva napriek snahe predávajúceho uviesť tovar do súladu so zmluvou;
      • nesúlad tovaru so zmluvou je taký závažný, že odôvodňuje zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy bez predchádzajúceho využitia ochranných opatrení uvedených v článku 43d zákona o právach spotrebiteľov;
      • z vyhlásenia Predávajúceho alebo z okolností je zrejmé, že tovar neuvedie do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez nadmerných ťažkostí pre Preferovaného kupujúceho.
    5. V prípade tovaru vyžadujúceho opravu alebo výmenu musí preferovaný kupujúci sprístupniť tovar predávajúcemu. Predávajúci si tovar od preferovaného kupujúceho vyzdvihne na vlastné náklady.
    6. Privilegovaný kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ak je nesúlad tovaru so zmluvou nepodstatný.
    7. V prípade odstúpenia od zmluvy uvedenej v tomto bode (týkajúcej sa tovaru), privilegovaný kupujúci bezodkladne vráti tovar predávajúcemu na svoje náklady na nasledujúcu adresu: ul. BOLESŁAWA PRUSA 2, WARSZAWA, 00-493. Predávajúci vráti privilegovanému kupujúcemu kúpnu cenu bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru alebo dokladu o jeho vrátení.
    8. Predávajúci vráti Zvýhodnenému kupujúcemu dlžné sumy z dôvodu uplatnenia práva na zníženie ceny okamžite, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia Zvýhodneného kupujúceho o znížení ceny.
  2. Mimosúdne metódy riešenia sťažností a uplatňovania nárokov
    1. Predávajúci informuje Spotrebiteľa o možnosti využitia mimosúdnych postupov riešenia sťažností a nápravy. Pravidlá pre prístup k týmto postupom sú k dispozícii v kanceláriách alebo na webových stránkach subjektov oprávnených poskytovať mimosúdne riešenie sporov. Spotrebitelia môžu okrem iného využiť:
      • pomoc od príslušného Európskeho spotrebiteľského centra zo siete Európskych spotrebiteľských centier. Centrá poskytujú informácie o právach spotrebiteľov a pomáhajú riešiť spory pri cezhraničných nákupoch. Pomoc od Európskych spotrebiteľských centier je vo všeobecnosti bezplatná. Zoznam spotrebiteľských centier zodpovedných za danú krajinu nájdete na adrese: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
      • online platforma ODR (Online Dispute Resolution) poskytovaná Európskou komisiou, dostupná na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr
        - možnosť podávať sťažnosti prostredníctvom platformy ODR končí 20. marca 2025.
      Okrem toho môžete v Poľskej republike využiť tieto formy podpory:
      • Mediáciu vykonáva príslušný pokrajinský obchodný inšpektorát, ktorému by ste mali podať žiadosť o mediáciu. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov nájdete tu: https://uokik.gov.pl/kontakt-kontrola-handlowa
      • pomoc miestne príslušného stáleho spotrebiteľského rozhodcovského súdu pôsobiaceho pri Pokrajinskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému sa má podať žiadosť o prerokovanie veci pred rozhodcovským súdom. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov je k dispozícii na adrese: https://uokik.gov.pl/kontakt-kontrola-handlowa
    2. Predchádzajúce ustanovenie je informatívne a nezakladá povinnosť predávajúceho použiť mimosúdne metódy riešenia sporov.
    3. Používanie mimosúdnych metód riešenia reklamácií a uplatňovania reklamácií je dobrovoľné pre Predávajúceho aj Spotrebiteľa.
    4. Spotrebiteľ môže tiež využiť bezplatnú pomoc od mestského alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov.

III. KUPUJÚCI INÍ AKO PRIVILEGOVANÍ KUPUJÚCI

  1. V prípade vady tovaru má Kupujúci iný ako privilegovaný Kupujúci právo reklamovať chybný tovar na základe záruky upravenej v Občianskom zákonníku.
  2. Podľa Občianskeho zákonníka Kupujúci, ktorý je podnikateľom iným ako Oprávnený podnikateľ, stráca svoje záručné práva, ak si tovar neprehliadne v lehote a spôsobom obvyklým pre tovar tohto druhu a bezodkladne neoznámi Predávajúcemu vadu, alebo ak sa vada zistí neskôr, ak ju Neoznámi Predávajúcemu bezodkladne po jej zistení. Na dodržanie tejto lehoty stačí zaslať oznámenie o vade pred jej uplynutím.
  3. Pri uplatnení záruky môže Kupujúci, ktorý nie je privilegovaným Kupujúcim, za podmienok stanovených v Občianskom zákonníku:
    1. predložiť vyhlásenie o znížení ceny,
    2. v prípade podstatnej vady - podať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy,
    3. požadovať výmenu tovaru za tovar bez vád,
    4. požadovať odstránenie vady.
  4. Ak sa ukáže, že na posúdenie reklamácie je potrebné doručiť chybný tovar Predávajúcemu, Kupujúci iný ako Privilegovaný kupujúci je povinný doručiť tovar na nasledujúcu adresu: Magazyn Fulfillment DC2, Hala 2; Wola Bykowska 31; 97-306 Grabica.
  5. Pre vylúčenie pochybností Predávajúci upozorňuje, že na zodpovednosť Predávajúceho voči Kupujúcemu, ktorý nie je privilegovaným Kupujúcim, v súvislosti s reklamáciou sa vzťahujú ustanovenia § 11 ods. 7.

§ 10 OSOBNÉ ÚDAJE

  1. Predávajúci je prevádzkovateľom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim pri používaní Obchodu. Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov Predávajúcim – vrátane ďalších účelov a základov spracovania údajov, ako aj príjemcov údajov – nájdete v zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode – v súlade so zásadou transparentnosti stanovenou vo Všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov – „ GDPR “.
  2. Účelom spracovania údajov Kupujúceho, ktoré Kupujúci poskytol v súvislosti s nákupmi uskutočnenými Predávajúcim v Obchode, je vybavenie objednávok. Základom pre spracovanie osobných údajov je v tomto prípade:
    • zmluva alebo úkony vykonané na žiadosť Kupujúceho, smerujúce k jej uzavretiu (článok 6 odsek 1 písmeno b GDPR),
    • zákonná povinnosť Predávajúceho, najmä v súvislosti s účtovníctvom a bezpečnosťou produktov (článok 6 odsek 1 písmeno c GDPR) a
    • oprávnený záujem Predávajúceho spočívajúci v spracovaní údajov na účely preukázania, uplatňovania alebo obhajoby prípadných nárokov (článok 6 odsek 1 písmeno f GDPR).
  3. Poskytnutie údajov Kupujúcim je dobrovoľné, ale nevyhnutné na uzavretie zmluvy. Neposkytnutie údajov znemožní uzavretie zmluvy s Obchodom.
  4. Údaje Kupujúceho poskytnuté v súvislosti s nákupmi v Obchode budú spracované do:
    1. zmluva uzatvorená medzi Kupujúcim a Predávajúcim stráca platnosť;
    2. Predávajúci už nebude mať zákonnú povinnosť spracovávať údaje Kupujúceho;
    3. možnosť uplatňovať si nároky zo strany Kupujúceho alebo Predávajúceho súvisiace so zmluvou uzavretou Obchodom zaniká;
    4. námietka Kupujúceho proti spracovaniu jeho osobných údajov bude akceptovaná - ak bol základom spracovania údajov oprávnený záujem Predávajúceho
    – v závislosti od toho, čo platí v danom prípade.
  5. Kupujúci má právo požadovať:
    1. prístup k vašim osobným údajom,
    2. ich opravy,
    3. odstránenie,
    4. obmedzenia spracovania,
    5. prenos údajov k inému správcovi
      a tiež zákon:
    6. kedykoľvek namietať proti spracovaniu údajov z dôvodov súvisiacich s konkrétnou situáciou Kupujúceho – proti spracovaniu osobných údajov, ktoré sa ho týkajú, na základe článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR (t. j. na základe oprávnených záujmov Predávajúceho).
  6. Na uplatnenie svojich práv by mal Kupujúci kontaktovať Predávajúceho pomocou údajov uvedených v § 2 Nariadení.
  7. Ak sa Kupujúci domnieva, že jeho údaje sa spracúvajú nezákonne, môže podať sťažnosť príslušnému orgánu na ochranu údajov. V Poľsku je to predseda Úradu na ochranu osobných údajov.

§ 11 VYHLÁSENIA O VYLÚČENÍ ZODPOVEDNOSTI

  1. Kupujúcemu je zakázané poskytovať nelegálny obsah.
  2. Každá objednávka zadaná v Obchode predstavuje samostatnú zmluvu a vyžaduje samostatné prijatie Obchodných podmienok. Zmluva sa uzatvára na dobu a účel vybavenia objednávky.
  3. Všetky zmluvy uzavreté na základe týchto predpisov podliehajú ustanoveniam poľského práva s výhradou odseku 4.
  4. Voľba poľského práva pre zmluvy uzavreté podľa týchto obchodných podmienok so spotrebiteľmi neznamená zrieknutie sa ani obmedzenie práv tohto kupujúceho podľa kogentných právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na spotrebiteľov v situáciách, keď neexistuje možnosť voľby práva. To znamená najmä, že ak vnútroštátne predpisy platné pre daného spotrebiteľa poskytujú širšiu ochranu, ako je ochrana stanovená v týchto obchodných podmienkach alebo poľskom práve, uplatňuje sa takáto širšia ochrana.
  5. Zmluvy uzavreté na základe týchto nariadení sa uzatvárajú v poľskom jazyku.
  6. V prípade sporu s Kupujúcim, ktorý nie je privilegovaným Kupujúcim, týkajúceho sa zmluvy uzavretej prostredníctvom Obchodu, bude príslušným súdom súd s jurisdikciou v mieste sídla Predávajúceho.
  7. Akákoľvek zodpovednosť Predávajúceho voči Kupujúcemu, ktorý nie je privilegovaným Kupujúcim, na základe zmluvy uzavretej prostredníctvom Obchodu je obmedzená - v rozsahu povolenom zákonom - na sumu objednávky zadanej Kupujúcim, v dôsledku ktorej bola zmluva uzavretá, a na 1 rok od uzavretia tejto zmluvy.
  8. Pokiaľ ide o používanie webovej stránky Obchodu a funkcií, ktoré sú na nej dostupné, platia pravidlá používania webovej stránky, ktoré sú k dispozícii v Obchode.

Dodatok č. 1 k predpisom

Nižšie je uvedený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý Spotrebiteľ alebo Privilegovaný podnikateľ môže, ale nemusí použiť:

VZOR FORMULÁRA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(tento formulár je potrebné vyplniť a vrátiť iba v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy)

ZENET sp. z o. o.
ul. BOLESŁAWA PRUSA 2, VARŠAVA, 00-493
e-mailová adresa: info@zenet-shop.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... týmto informujem/oznamujeme o odstúpení od kúpnej zmluvy na nasledujúci tovar(*) / na poskytnutie nasledujúcej služby(*):

...........................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................

- Dátum uzavretia zmluvy (*) / potvrdenie o prijatí (*)

...........................................................................................................................................................................

- Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov / oprávneného/oprávnených podnikateľov:

...........................................................................................................................................................................

- Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov / oprávneného/oprávnených podnikateľov:

...........................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................

............................................................................................................
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov / oprávneného/oprávnených podnikateľov
(iba ak je formulár odoslaný v papierovej verzii)

Dátum ...........................................

(*) Nepotrebné prečiarknite.